Activitats entorn al Dia Internacional dels Museus 2022

14 al 22 de maig

Dissabte 14 de maig – Nit dels Museus, a les 22 h

· Inauguració de la vitrina de noves adquisicions 2022.

· Donació a l’Ajuntament d’Argentona, a càrrec del Sr. Francesc Alsina Castells, del quadre “Paisatge d’Argentona” (1876), pintura a l’oli sobre tela de Ricard Martí Aguiló (1868-1936). La recepció de l’obra serà a càrrec del Regidor de Cultura de l’Ajuntament d’Argentona, Sr. Àngel Puig i Boltà, i la presentació serà a càrrec de l’artista i restaurador Sr. Miquel Arnau Lladó. A l’acte hi assistiran descendents dels artistes Ramón Martí Alsina i el seu fill Ricard Martí Aguiló.

· Presentació del càntir de gall ucraïnès, de la col·lecció permanent del Museu del Càntir amb número d’inventari MCA_3028, que ha esdevingut símbol de la Resistència d’Ucraïna. A l’acte hi assistiran refugiats ucraïnesos d’Argentona i es clourà amb una visita guiada al museu a càrrec del seu director.

De dimecres 18 de maig – Dia Internacional dels Museus, a diumenge 22 de maig

Jornades de portes obertes al Museu del Càntir. Visita gratuïta a :
· Exposició permanent del museu + Espai Picasso.
· Exposició temporal: Amor Estadella. Fluid Infinit
Horaris: Dimecres a divendres de 10 a 14 h i de 16 a 20 h Dissabte d’11 a 14 h i de 17 a 20 h Diumenge d’11 a 14 h

Divendres 20 de maig, a les 19 h

· Veredicte i lliurament del premi al guanyador del 42è Concurs de Cartells – Argillà Argentona 2022