Condol per la mort d'en Mia Puig

En nom dels membres del Patronat Municipal del Museu del Càntir d'Argentona i de l'equip del museu, manifestem el més sentit condol i profund dolor a tota la família de Josep Maria Puig i Ovejero per la pèrdua que ha suposat la mort del nostre estimat Mia, a qui tindrem sempre en el record.

En Mia ha estat una persona clau en la cultura i l'art del nostre poble i encara molt més enllà. La seva cerca constant de l'excel·lència artística ha estat i serà sempre un referent per a tots nosaltres. No podem ni volem oblidar les seves propostes, sempre agosarades però cultes, per portar el nostre museu i la cultura d'Argentona a uns nivells on pocs s'haurien atrevit a imaginar. També ens queda el seu exemple de tenaç lluitador contra una malatia que, tot i els estralls físics que li va suposar, no li va impedir mai de seguir sent una persona d'una gran activitat.

Sortosament, d'ell ens en queden valuosos exemplars de les seves joies, obres d'art i publicacions, les quals perduraran per sempre.

Et recordarem sempre Mia!