Presentació del llibre de Pep Lladó "Componer canciones para dialogar con tu mundo"

divendres 12 de juliol

El Museu del Càntir d’Argentona i l'Editorial Amat es complauen a convidar-vos a la presentació del llibre de Pep Lladó
“Componer canciones para dialogar con tu mundo” amb la participació de la il·lustradora Roser Capdevila

El músic i compositor argentoní Pep Lladó ha publicat el seu primer llibre després de passar per un procés de micromecenatge i aconseguir la quantitat necessària per editar-lo.

Fa molts anys que es dedica professionalment a la música i ha tingut la oportunitat d'exercir diferents especialitats dintre d'aquesta professió tan apassionant. Ha estat pianista, cantant, productor i tècnic de so... De totes les facetes que pot abordar un músic, la composició ha estat la que més l'ha omplert, la que més li ha aportat com a persona i en la que més ha sentit que pot donar més de si mateix.
En aquest llibre comparteix tot el que ha anat aprenent al llarg del camí.

El món és ple de cançons. Totes les cultures del món componen i no hi ha ésser humà que no hagi cantat alguna vegada. Compondre cançons és a l’abast de tothom, tothom pot posar-s’hi però ningú hi te garantit el resultat. Que les cançons que fem resultin interessants dependrà de factors molt diversos i, sobre tot, de la potencia de l’impuls emocional que ens ha portat a crear-les.

Aquest llibre t’ofereix les eines necessàries perquè connectis amb el teu poder creatiu i converteixis els teus sentiments en lletres de cançons, portant-te a un diàleg transformador amb el teu món interior.

Deixa’t acompanyar en aquest fascinant camí que t’ajudarà a viure una vida més plena i feliç.