Amics del Museu del Càntir

L’associació Amics del Museu del Càntir va ser creada per tenir cura del museu a partir de la seva inauguració l’any 1975. La van crear les persones que es cuidaven de l’organització de la Festa del Càntir i progressivament s’hi van anar incorporant nous membres.

Actualment els Amics del Museu del Càntir col•laboren amb el museu en l’organització de la Festa del Càntir el dia de Sant Domènec (el 4 d’agost), especialment en la “posta” de càntirs, els jocs infantils a l’entorn del càntir i l’Aixecada de càntirs. Durant la resta de l’any també col•laboren amb el museu, especialment mitjançant la seva participació en els òrgans de govern del Patronat, però també amb la compra i donació d’exemplars històrics per a les col•leccions del museu.