Presentació del llibre "A l'ombra de Boccaccio. Catorze relats eròtics"

1 de desembre a les 19 h

El Museu del Càntir d’Argentona i l’Editorial Trípode es complauen a convidar-vos a la presentació del llibre “A l’ombra de Boccaccio. Catorze relats eròtics” en el marc de l’exposició GUINOVART MATÈRIC que es presenta fins a principis del mes de gener al museu i donat que la imatge de la portada del llibre és una de les obres del reputat artista.

El llibre és un homenatge al seny picardiós del Decameró, però també a la rauxa desacomplexada del mític local del carrer Muntaner. Aquí hi trobareu de tot: funcionaris, escriptors, actrius de cine... Subtilitat llaminera i obscenitat hilarant. Plomes, pinzells, mandrins i animals diversos. Amors de mitja hora, amors retrobats; llegendes vampíriques i paisatges exòtics, i d’altres que no tant. Perquè, ben mirat, aquestes històries podrien estar passant ara mateix, al costat de casa. O a dins de casa.

Els mateixos catorze autors que van publicar el conjunt de catorze relats eròtics A l’ombra del Decameró (Gregal, 2014) ens ofereixen ara, desprès de l’èxit obtingut al llarg de quatre anys, catorze contes més. Uns relats actuals, elegants, que juguen amb la ironia, l’estètica i la creativitat literària; i ens omplen de sensualitat i desig. Tot un divertimento literari, un bon llibre per regalar o regalar‐nos.
Quim Calvo, Susagna Aluja, Ramon Erra, Pilar Prim, Neus Ors, Sònia Boj, Jordi Puig, Oriol Guilera, Carme Ripoll, Montserrat Grau, Montse Rubinat, Isabel Domingo, Tuli Márquez, Anna Pascual.